Tijd voor weer een nieuw berichtje - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Kelly - WaarBenJij.nu Tijd voor weer een nieuw berichtje - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Kelly - WaarBenJij.nu

Tijd voor weer een nieuw berichtje

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 December 2014 | Bonaire, Bonaire

Hallo allemaal,

Eindelijk weer even tijd voor een berichtje. Ik zal maar even verder gaan met waar is was gebleven. De cursus, waar voor ik onderweg was naar Aruba de vorige keer. Deze was erg leerzaam en super leuk om te doen. Wel raar om in je eentje weg te zijn op zo'n eiland voor een week. Cursus behaald en m'n certivicaat is binnen. Ik ben er wel achter dat zo alleen reizen niks voor mij is! Ik ging in m'n eentje uit eten, en ik was blij dat ik m'n eten op had en naar huis kon, want ik verveelde me de pletter.

Daarna op 7 september vloog ik na ruim een jaar weer even voor 2 weken naar Nederland! Ik heb erg genoten, heerlijk weer, veel mensen gesproken, uitgebreid geshopt en kermis gevierd. In het begin veel ojaa momentjes.. Bijvoorbeeld op de snelweg, geen hobbels gaten enz. en je kan gewoon 130 rijden! Koeien in de wei, lekker frisse lucht, echt koud water uit de kraan en een koude WC bril. Dat zijn toch wel de meeste puntjes waarbij ik dacht ojaa. Maar dat went toch altijd wel weer snel. Ik vond het erg leuk en gezellig en de twee weken vlogen om.

Vanaf het moment dat ik terug kwam begon ik op mijn werk wat meer met mijn managers functie. Ik was bezig mijn patienten een beetje af te bouwen en steeds meer taken er om heen aan het doen. Ik werkte normaal 5 dagen met patienten maar heb dat kunnen afbouwen naar 2 dagen. En verder zat ik op 'kantoor' weer even heel wat anders, de hele dag achter je computer zitten. Ik snapte ineens waar al die klachten vandaan kwamen van kantoor medewerkers. Wel eens leuk om dat te ervaren. Nu lopen we tegen het einde van het jaar en zijn er veel mensen die nog even therapie willen krijgen voordat het niet meer vergoed wordt. Dus heb ik mijn 5 dagen met patiënten maar weer opgepakt.

Verder zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor volgend jaar. Het is nog heel onzeker wat het ons gaat brengen, maar we houden goede hoop. Het is erg moeilijk te voorspellen hoe het gaat lopen dus proberen we ons zo goed mogelijk voor te bereiden, maar dat is ook erg lastig omdat we nog zo weinig weten. Maar ik houd jullie op de hoogte.

Mijn nieuwe verslaving zijn pallets! Jaja ik heb uitgevonden dat je daar zoveel leuke dingen mee kan maken. Ik heb nu een welbekende pallet bank, maar ook een tafeltje getimmerd en een wc rol houder. Nu ben ik bezig een pallet helemaal uit elkaar te halen om er vervolgens een kastje van te maken. Ik heb nu zelfs mijn eigen hamer, zaag, schroevendraaier en spijkers. Wie weet wordt ik ook nog eens echt handig.

Yvon is ook nog even op bezoek geweest, dit was wederom gezellig. Ze heeft zelf veel kunnen duiken en ook hebben we veel leuke andere dingen kunnen doen! Dit was voor haar al de tweede keer hier, dus ze wist de weg, ideaal! Verder staat er nog een bezoek van Annelies (m'n nicht) in januari gepland en in februari weer m'n vader en moeder. Erg veel zin in!

Ook doe ik nu elke zondag iets sportiefs met Nan, dit gaat van fietsen, kiteles, zwemmen, wakeboarden, suppen (stand up padeling), beachtennis en nog veel meer. Zo hebben we mee gedaan met een beachtennis tournooi (zonder allebei enige ervaring met tennis te hebben) en zijn we toch tot de halve finale gekomen! Waar we heel trots op waren natuurlijk. Ook zijn we naar klein Bonaire gezwommen 1200 meter, rondje zoutpannen gefietst 37 km. Kortom we zijn sportief genoeg bezig!

Genoeg nog te doen en te beleven op dit eiland dus ik vermaak me nog prima. De kerst staat alweer voor de deur, ik heb nog niet echt plannen maar dat komt vanzelf wel weer. Het blijft toch wel een beetje apart om alle kerstversiering hier alweer te zien hangen. Maar het ziet er wel weer erg gezellig uit.

Verder zijn er nog veel meer dingen gebeurd maar te veel om alles op te noemen, dus laat het weer even hier bij.

Iedereen nog bedankt voor de leuke kaarten, het waren er echt veel! Super leuk, heel erg bedankt allemaal!

Groetjes Kel

  • 11 December 2014 - 20:24

    Nicolien:

    Leuk om weer iets te lezen Kelly! Zo te horen geniet je nog steeds :-) Alvast hele fijne dagen!

  • 12 December 2014 - 01:59

    Stefan:

    Zoveel spijkers, ander pleurt ie uit elkaar
    Goed om te lezen Kel. Spreek je snel! x

  • 12 December 2014 - 08:02

    Lia :

    Hè Kelly, super leuk reisverslag en goed te horen hoe jij je ontwikkeld. Xx

  • 12 December 2014 - 15:19

    Suzanne:

    Hey Kelly, wat leuk om weer iets van je te lezen! :) Fijne decembermaand daar aan de andere kant van de wereld.

  • 15 December 2014 - 19:48

    Liek:

    Kellebels!
    Wat een leuk verslag weer en wat een leuke foto's! :)
    De twee weken Holland waren zeker er leuk haha.
    En wat cool van je pallets!
    Nou dag hoor xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 542
Totaal aantal bezoekers 15569

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Bonaire

Landen bezocht: