Onderweg naar Aruba - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kelly - WaarBenJij.nu Onderweg naar Aruba - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kelly - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Aruba

Blijf op de hoogte en volg Kelly

12 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal!

Hier een keer een berichtje vanaf Curaçao. Ik heb en overstap voor nog een vlucht van 10 minuten en moet 3 uur wachten… Ik zit nu ongeveer 20 minuten te wachten en heb nu al een houten kont, dat wordt een lange zit! Maar ik heb wel een plek met stopcontact gevonden! Ik ben onderweg naar Aruba voor een cursus: Revalidatie bij centraal neurologische aandoeningen. Hier heb ik ook al heel veel zin in. Het duurt ongeveer een weekje. Wel spannend in m’n eentje naar Aruba, maar gelukkig ken ik al een beetje de weg want het is namelijk al de derde keer dit jaar.

Nog twee weken en ik ben alweer een jaar van huis! Ik blijf het zeggen maar wat gaat de tijd toch snel! Er is weer veel gebeurd in de tussen tijd. Ik woon nog steeds in mijn heerlijke appartementje, heb nog dezelfde auto en werk, wat dat betreft is het nog het zelfde. Op me werk gaat er straks veel veranderen, de fysiotherapie wordt vanaf 1 januari 2015 niet meer vergoed op Bonaire. Wat betekend dat er veel minder patiënten behandeld moeten worden. Nu zijn we druk bezig hier mee te werken om fysiotherapie toch te laten bestaan. Ook is de taak verdeling aangepast en ik ga straks het stukje fysiotherapie (en nog wat daaromheen) coördineren! Dus ik wordt straks ook een manager, haha wat ik een hele eer vind! Maar hoe dat allemaal gaat lopen is nog weinig bekend.

Verder kom ik 7 september richting Nederland voor een vakantie van 2 weken. Ik heb hier onwijs veel zin in en het worden 2 drukke weken denk ik, want ze zitten al bijna helemaal vol gepland! En het is dan sowieso Zijdewinder kermis waar ik ook onwijs veel zin in heb. Dus daar zal ik veel van jullie ook wel tegen komen!

Verder wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Linda en Laurens zijn langs geweest, wat heel gezellig was. Erg gelachen en leuke dingen gedaan! En heel leuk om mijn grote zus weer even een knuffel te kunnen geven en lekker kletsen! Daarnaast ben ik nog een weekendje naar Aruba geweest met een hele gezellige groep. Een groep die ik eigenlijk niet zo goed kon, maar ik werd plots mee gevraagd en ik dacht ja, waarom ook niet! En ben lekker mee gegaan. Wat een hele goede beslissing bleek. Het is een groep van totaal met z’n zessen, drie meiden (Maxime, Nan en ik) en drie jongens (Reinaldo, Rommel en Silio) We zijn naar de Highwinds geweest, een windsurf/kite surf competitie. Een van de jongens van de groep deed mee met deze kite competitie en is na 5 races 2e geworden echt super goed. Verder hebben we lekker geshopt, naar het strand geweest, gegeten, biertjes gedronken en jelly shots natuurlijk. Nan had namelijk 60 jelly shots gemaakt, en elke keer dat we het appartement uit gingen was het ‘Jelly shot!!’ erg lekker, haha! Super geslaagd weekend.

Anne is alweer naar huis, maar die komt alweer heel snel deze kant op, eind deze maand. Dus dat is wel weer gezellig. Ik ga nu veel om met de groep van Aruba. Nan en Max zijn mijn onderburen lekker makkelijk en gezellig. Nan en ik zijn begonnen met kite lessen (de rest van de groep kan het al dus kunnen we niet achter blijven natuurlijk). We hebben nu één les gehad en gaan straks weer. Het is nu al leuk om te doen! De vorige les kamen er gewoon dolfijnen langs toen ik in het water lag, echt super vet!

Ook heb ik een schildpadden nest uit zien komen en de vrijlating van de baby schildpadjes! Dit was echt een droom van mij en ben heel blij dat ik dit heb kunnen meemaken. Het is zo’n mooi gezicht wanneer ze voor het eerst de zee raken! Kortom ik vermaak me hier voorlopig nog prima! Veel mensen vinden Bonaire te saai en rustig, maar ik kom gewoon tijd te kort!

De zomer is nu aangebroken en je merkt dat het nu echt een stuk warmer is geworden. Gelukkig is er nu nog lekker veel wind, maar deze zal in september/oktober wegvallen waardoor het erg warm wordt.
Verder heb ik geen nieuwtjes meer denk ik. Ik zie jullie snel in Nederland! Zouden jullie alvast een beetje mooi weer kunnen bestellen, dan zal ik proberen wat mee te nemen, haha. Nou tot ziens in Nederland!

Groetjes Kelly

  • 12 Augustus 2014 - 15:46

    Sanne:

    Wat doe je toch een gave dingen allemaal Kel! Heel veel succes met je cursus en tot over een paar weekjes! Xxxxx

  • 12 Augustus 2014 - 20:20

    Miriam Pierre Amber Stan En Cas:

    Hoi Kelly, wat was onze vakantie in zuid frankrijk dan saai vergeleken bij jouw avonturen. Leuk om te lezen dat je er zo van geniet. De kinderen hebben weer zin om je te zien. Maar begin september is het zo. Veel succes met je cursus en tot gauw.
    Pierre miriam amber stan en cas.

  • 12 Augustus 2014 - 22:00

    Susan:

    Heej Kelly, wat leuk dat je met kitesurfen bent begonnen. Leuke nieuwe hobby denk ik! Ik moet nog steeds een keer naar de huisarts voor een verwijzing ;) Kan dat nog steeds bij jou, ook al word je manager? Nou geniet van Aruba, ook al is het een werkvakantie. Tot snel

  • 13 Augustus 2014 - 17:52

    Lia Rooth:

    Lieve kelly,ga aub gewoon door met genieten en werken nu je die kans nog hebt en straks heerlijk kermis vieren met fam. En vrienden. Hoop dat ik je nog zie alsje weer i holland bent. Liefs lia

  • 14 Augustus 2014 - 14:27

    Kimmes:

    Hoezo mooi weer? dat heb je daar toch al zat?? lekker bij je ouders onder het dekbedje kruipen heeeerlijk hahaha ik zie je later!!

  • 21 Augustus 2014 - 08:55

    Je Vader:

    Nog een paar weekjes dan ben je weer voor even thuis.
    Lekker alle kids weer bij elkaar.
    We zullen een paar truien klaar leggen en de kachel aansteken.
    We kijken naar je uit.
    Zal wel erg druk worden die vakantie van je.
    Maar wel weer gezellig.

  • 21 Augustus 2014 - 13:07

    Tante Anneke, Ome Nico:

    Hoi Kelly,
    Leuk dat je weer wat hebt geschreven!
    Ook leuk dat we weten hoe alles er bij je uitziet!
    Heb je de kleine schildpadjes op Klein Bonaire gezien of op Bonaire zelf?
    Waar heb je de kite lessen?
    Tot ziens over een paar weken!

  • 21 Augustus 2014 - 20:18

    Marjo Dijkstra:

    Hoi kelly

    leuk dat je binnenkort naar ned.komt hoop dat we je dan even zien bij de bongerd en dat ik er dsn ook ben
    heb namelijk vakantie tot 17 september
    leuk joh dat het je zo goed bevalt daar ons seizoen zit er al weer bijna op bij de bongerd is heel snel gegaan
    nou wens je het allerbeste en hopelijk tot bij de bongerd anders veel plezier op de kermis en bij je fam.

    groetjes marjo xx




  • 06 September 2014 - 13:06

    Oma Mettes:

    Hoi Kelly

    Eindelijk dan weer een mailtje van Oma
    Leuk dat je over kom ,en dan zien we je weer ,lekker
    bruin,het is alweer een jaar geleden dat je weg ging
    Ik wens je een hele goede reis,en gauw tot ziens he
    Veel liefs van Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 15580

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Bonaire

Landen bezocht: